Arbetsveckan klar!

Då har jag arbetat en vecka medan Patrik har haft sin sista semestervecka.
Det har varit en bra första vecka. De låter mig lära mig en sak i taget i lugn och ro. Min chef ger beröm med jämna mellanrum och visar uppskattning när jag tar initiativ. Gillar henne :-).
Även min kollega Anki är jättebra, hon lär ut bl.a. löner till mig och tar det steg för steg. Känns som sagt jättebra!
Patrik har knegat på här hemma, i uterummet främst. Nu ser det ut så här:



Ramverket är färdigt och snart kan han lägga ett golv! Härligt!

Om fredagarna slutar jag klockan 1.

Känns konstigt att gå så tidigt från arbetet. Tiden är så klart inarbetad innan i veckan. Men det är ju guld! Igår körde jag upp till Flyinge plantshop för att se om jag kunde hitta ersättare till ett par grodor som Patrik "dödat".



Jodå, jag hittade nya :-)
Sedan körde jag till Lund och storhandlade lite på Willys. Gick in om på Lidl före, jag har inte varit där på flera år. Men, nej, tycker inte att deras utbud passar mig. Willys är bättre.

Sedan hem och drack en kopp kaffe med Patrik.

En av våra tvättmaskiner har varit sönder hela sommaren. Igårkväll tog vi tag i saken och körde till Lund (Nova, he,he) för att se om Elgiganten eller Mediamarkt hade någon billig. Japp, vi hittade en på Elgiganten för
2 200:-,


Förhoppningsvis får jag den installerad under helgen.
Vi åt kvällsmat på Nova och gick sen och kollade lite i affärer.
Jag kan konstatera att oj! vad man hinner när man slutar klockan 1!
Önskar er alla en bra helg, vi hörs snart!

#1 - - Sari:

ha en underbar Lördag ....Ang 10/9 får vi nog hitta en annan dag:o( Som jag skrev så fyller ju Pontus 20.Ska fira honom rejält;o))))